Odmor

Ponedeljak, 13. jun 2016. 17:34h

2c02689f5ec82a729bfb06b0c93732bdĆao, mala!

Cele prethodne nedelje smo se baš odmarale i spavale dosta. Odmor nam je baš bio potreban. Super je da sam uspela sve tako da namestim da vreme provodimo kod kuće, u miru i tišini. Znam da osećaš to.

Danas sam imala tu mini intervenciju. Odlično sam to izdržala, malo sam se plašila, ali na kraju, naravno, stoički preživela i taj strah. 🙂 Mislila sam da me lažu kada su mi rekli da neće boleti. Ali ne, bili su iskreni. Trebalo bi možda malo više da verujem nekim ljudima.

Promene mog raspoloženja uticale su da tvoj tata Jane i ja imamo komunikaciju različite amplitude ovih dana. Verujem da si i to čula. 🙂 Evidentno je da ova drugačija ja – u drugom stanju – drugačije i na njega delujem. Ipak, i tata i ja smo te u par navrata prošle nedelje mazili.

Hej, da znaš da imamo super komšinicu teta Dragicu, koja je čak i išla sa mnom kod one nežne doktorice, koja liči na Vivijen Vestvud. 🙂 Sada me je zvala na kolače. Ona stalno nešto kuva i peče. Ima i živinu koja nas ujutro najlepše budi. Upoznaćeš je već.

Ovih dana bi bilo zgodno da se organizujemo da malo pospremimo kuću. Nećemo se puno naprezati; znaš kako ti i ja to radimo – malo radimo, pa isto toliko odmaramo. 🙂

Tata je počeo da pravi prostor za koke. Imaćemo kokoške, eto to su novosti. Takođe, u julu bi trebalo da nas poseti moja mama, Mica, a tvoja nana, baka, kako ti drago.

Puno te ljubimo i tata Jane i ja.

Tvoja mama

 

 

Leave a Reply

