Ptice

Sreda 15. jun 2016. 05:18h

800aeb4047d25de5032680fb78f26cfd

Rano i prelepo Sunce i neki čudan san probudili su me. Otvorila sam balkonska vrata da uđe svež vazduh u kuću i popila malo Cedevite. Fotografisala sam to Sunce, koje će danas imati svoj puni sjaj. Stajala sam malo napolju i protezala se. Znam da ti je prijalo. 🙂

Vraćam se unutra i gledam ka napolje i odjednom kod bašte vidim stoji nešto visoko. Pomislih da je neki štap kao neka oznaka. Kad ono, ni manje ni više nego velika ptica. Braon ptica sa dugim repom. Nisam mogla da razaznam odmah koja je ptica; pomislila sam čak i da je orao. Onda sam se setila da mi je tvoj tata Jane rekao da nam u dvorište dolaze mama i tata fazan i mala beba fazan. 🙂 I to je bio neko od mame i tate. Mislim da je to bio tata.

Stajao je tako u daljini i uspela sam da izađem napolje tako da ga ne uplašim. Uspela sam i da ga fotografišem. Prelep je. Ipak, video me je i polako je krenuo ka zadnjem delu dvorišta, onako u cikcak šetajući, dok mu je rep dugačak držanje tela činio jako lepim.

Jedva čekam da ti jednom pokažemo te lepe ptice. Inače, u naše dvorište dolaze i srne i male bebe srne, pa i jelenovi. Sve je to zbog obližnje Kelebijske šume, pored koje imamo sreće da živimo. Uživaćeš ovde sa nama. 🙂

Sećaš se one komunikacije različite amplitude između tata Janeta i mene, koju sam ti spomenula pre dva dana? Jane mi je u neki znak pomirenja kupio jednu lepu, komotnu haljinu crvene, plave i tirkizne boje, jako lepog dezena svilenog materijala. Znam da je to više značilo njegovu želju da se pomirimo nego što je u pitanju sam čin. Neka žena materijalista možda bi rekla: “Lep način da se izraze želje”.

Ljubim te i volim i nadam se da ti je udobno i fino. Kažu da ćeš mi se uskoro javiti. 🙂 Voli te i tata Jane.

Ljubi te mama. 🙂

 

Leave a Reply

