Osećaj

Utorak, 21. jun 2016. 11:26h

acb5f6bbace9da296e17cc50f381c4e9

Ćao, malena! 🙂

U prethodnim danima nam je bilo baš lepo. Svašta smo radile. Po prvi put u životu smo vozile auto, pomagale smo tata Janetu u bašti, radile smo na ostvarivanju nekih naših želja i snova, sređivale smo po kući, kuvale – Wow! Svaka nama čast! 🙂

Danas čitam o tome kada bi trebalo da osetim tebe. I setim se da sam te pre par nedelja sigurno i osetila. Zapravo, iz sna me je probudilo vibriranje u levom delu stomaka i onako je bilo prijatno, golicalo je, ali neobično. Često se našalim pa kažem da te ne osećam jako još uvek zbog slojeva sala koje imam 🙂 a i ti si jedna mirna beba. Pa kad mirujem ja, naravno da ćeš biti i ti mirna. 🙂

Kažu i da sada prepoznaješ, odnosno, čuješ moj glas i da ćeš ga prepoznati po rođenju. Osamnaesta smo nedelja, od sutra devetnaesta; na pola smo puta, nije mala stvar. To sa glasom mi je sjajno zbog toga što obožavam da pričam, da se smejem i da pevam. Znam da ćeš obožavati kada ti budem pevala. To sa prepoznavanjem glasa mi je sjajno.

Zaista se nadam da ti prija trenutno u mom stomaku, da se lepo ljuljaš, da imaš dovoljno mesta i da ti se dopada sve što jedemo. Trudim se da udovoljim i tebi i sebi i svim pravilima zdrave ishrane. Pa neka nam se i omakne po koja grickalica, nije tako strašno. 🙂

Danas je tata Jane na nemačkom, pa dolazi predveče, ali čućeš ga kada bude došao i kada nas bude poljubio.

Volimo te.

Tvoja mama

 

Leave a Reply

