Jedan mačak i žene koje te vole

945e0ae16088a46d57bbe7919d699dd1

Sreda, 3. avgust 2016. 09:30h

Ćaaaaoooooo!

Gde si, mrdačice mala? Kako si mi?

Mi lagano sređujemo našu sobu – sobu za tebe, tata Janeta i mene. Jane je jako vredan, sve je sam radio u sobi – zidove, uglove oko prozora; već završavamo sa malterisanjem, uskoro ćemo krečiti. Biće najverovatnije bela boja, s tim da ću ja oko tvog krevetića uneti neke roze elemente, baš mislim da će ti se dopasti. Biće jako lepa boja. 😀

Juče je bilo jako zanimljivo sa Mašom i Crnčetom. Oboje su legli na krevet dok sam ja ležala i Maša je prva legla kod mog stomaka. Mislim da si mogla da je osetiš. Maša je nežan i topao pas. Ima dlaku čokoladne boje. Crnče je nešto kasnije došao i legao je tako da mu je glava bila okrenuta ka stomaku. Crnče je veliki, visoki mačak crne boje. Oboje ćeš ih obožavati, znam.

Za vikend smo išle na bazen sa Suzom, tvojom tetkom, Janetovom sestrom i njenom ćerkom Leicom, tvojom sestricom. Baš nam je bilo lepo, plivale smo, fino se rashladile tog vrelog dana, u nedelju. Posle toliko vremena i ja sam konačno posetila neki bazen u Subotici.

Ovog vikenda dolazi moja mama, tvoja nana i ona se zove Mica. Sa njom će doći i moja sestra Dragana – Gaga, tvoja tetka, koja je sada završila prvu godinu srednje škole; mlada je  i jako slatka. Biće tu sa nama par dana i družićemo se lepo.

Ovih nedelja te intenzivnije osećam. Baš si nežna i nežno se pomeraš.

Ljubi te mama Tixie 🙂

Leave a Reply

