Pobacani spiskovi

6db07243028fd2082d908ca136cede79

Ponedeljak, 29. avgust 2016. 16:04h

Draga bubice,

Danas je dan kada smo tvoj tata Jane i ja pravili svadbenu žurku 2015. godine. Prošlo je eto godinu dana od tog prelepog događaja. Zaista je to bio jedan POSEBAN dan i jedna posebna žurka. ❤ ❤

Danas sam počela da čitam šta bi sve trebalo da kupimo za tebe, za te prve dane. I naišla sam na neke čudne nazive i samoj sebi se smejem što ih prvi put vidim i čitam: ZEKE 🙂 – misli se na nešto poput benkica i bodija; štrample (ili još gore: štramplice) – ista varijanta -> bodi sa zatvorenim stopalima. TETRA PELENE – brate, Indija, to su obične, najobičnije pamučne pelene.

Zeka je odmila reč za zeca, životinju. Štrample zvuči kao škampi ili špargla – ni jedno ni drugo nije, meni lično, nešto ukusno. Tetra… aman zaman! 🙂

No, eto, odlučila sam da na kraju ove sveske krenem da ispisujem te SPISKOVE. Ne brini, neće biti ono “must have” jer ja ti nisam u tom fazonu. Btw, kada sam videla spisak za ono što treba poneti u bolnicu kada kreneš na porođaj – pa ja pola od tih stvari ne koristim inače. Biće zabavno svakako. 🙂

JEDVA ČEKAM da te vidim. I Jane ne može da dočeka. Oboje se toliko radujemo. ❤ 🙂 Inače, do skoro sam mislila da ti okoliš kreveca bude roze boje. Već nedelju dana mota mi se po glavi pastelno svetlo žuta. Možda na kraju iskombinujemo nešto. Nadam se da će ti se obe boje dopasti.

Jako smo uzbuđeni, Indija. Obožavamo te.

Love,
Tixie 🙂
❤ ❤ ❤

Leave a Reply

