Radost do tavanice

20e3820d05f4dc9e0a102cbdbf743651

Sreda, 27. septembar 2016. 9:35h

Ćao, bebice! 🙂

Sada vidim da ti nisam pisala gotovo mesec dana, ali smo, čini mi se, baš produbile našu fizičku komunikaciju. Toliko si bezgranično nežna prema meni da i tvoj najmanji i najveći pokret izazivaju SMEH naglas i jednu od mojih stečenih uzrečica: „Opa, opa, opa…”, „Ju, ju, ju, vidi ti nju…”, „Joooj, kako mrda…” i slično. Neizmerno ti HVALA na svim tim oblačastim, pufnastim pokretima, što znam da si tu i da si dobro i da i ti osećaš moje pokrete. ❤ That’s so sweet!

Sad sam sve u fazonu: Šta da ti pričam kad SVE znaš i osećaš, ali krenimo redom. Najpre želim da pohvalim tata Janeta, koji je u prethodnom periodu uspeo da sredi još više našu ZAJEDNIČKU sobu (za nas troje) i predsoblje. Sam je malterisao, da sve to bude savršeno ravno, a ovih dana su nam prijatelji Srđan i Darko pomogli da postavimo izolaciju na tavanici i da zatvori sama tavanica. Predivno izgleda. Žurimo, žurimo, ali opet želimo da bude kvalitetno odrađeno. Za sada smo odlučili da soba bude bele boje, osim tvog zida, koji će definitivno imati neke šare.

Spominjala sam ti one spiskove za kupovinu? E, pa budući da sam u septembru pohađala predivnu školicu za trudnice, divna Jadranka, naš predavač, nas je zaista mnogo tome naučila; između ostalog, dala nam je jako pojednostavljene spiskove, realne, bez ikakvih izmišljotina, a opet sve je tu, ali stvarno sve. Tako ćemo sada u oktobru ići u kupovinu (ili u kupovine). Ja JEDVA ČEKAM da ti kupimo tih par bodića, tog jednog zeku/zeca/„whatevertheycallit” sa nogavicama, pamučne džakove u kojima ćeš moći da se mrdaš koliko god želiš, a bićeš ušuškana i biće ti TOPLO; čak razmišljam da ti ručno sašijem jedan, no videćemo. I treba da odaberemo dva odelca: jedno, koje će ti medicinske sestre obući dok budemo još bile u bolnici, a jedno lepo, lepo skroz za izlazak. Hooooo, jedva čekam sve! Jedva čekam da te vidim! Jedva čekam da vidimo se! ❤ ❤ ❤

Znaj da te i tata Jane i ja već obožavamo NAJVIŠE NA SVETU. Tata te je i ljubio i pričao ti je neke stvari i verujemo da si ga čula jer si bila izuzetno mirna dok je govorio, pa si se posle „odazvala”. Radujemo se. Još samo nekih eto 7 nedelja. Brojimo i čekamo te. 🙂 🙂

Mama Tixie i tata Jane ❤

Leave a Reply

