Priprema, pozor…

2e2f14b6b989b8d94d5a867dfc6cba34

Sreda, 26. oktobar 2016. 22:56h

Draga naša bubice,

Mi smo već počeli da brojimo dane do našeg susreta. Tako je tata Jane pre par dana izračunao 17 dana do tvog dolaska. Ne računajući današnji dan, koji je na izmaku, ostalo nam je još 13 dana do našeg susreta. Naravno, ukoliko nas ne iznenadiš ranije. 🙂

Želim da znaš da smo nabavili SVE što je potrebno od ovih nazovimo „tehničkih” stvari. Kupili smo ti preslatke bodiće, jednog „zeku” (birao ga je tata), ćebence, šušice, čarapice, kompletić za izlazak iz bolnice, jaknicu, pantalonice, peškir… ma svašta smo nabavili! Sve je jako lepo, brižljivo smo birali najlepše nijanse nekih nežnih boja, no opet sa nekim posebnim pečatom – jer si ti nešto POSEBNO. ❤

Lepa vest je da je tata Jane danas položio A1 kurs nemačkog jezika. Jeeeeeej! Tako da pored mađarskog i engleskog, sada govori i nemački jezik. Veliki je čovek TVOJ TATA. Bićeš ponosna na njega. ❤ 🙂

Upoznale smo tetu koja će nam pomoći prilikom tvog dolaska. Zove se Nataša, jako je lepa, vredna, posvećena, nasmejana, pitome prirode, te prijatna. Kako sam opuštenija po tom pitanju, VERUJEM da si i ti. Sve će biti odlično, pripreme su u toku – otuda se ovih dana nas dve špaciramo po gradu. 🙂

Sada si već skoro 3 kg teška, SRCE ti preslatko kuca, baš sam te danas slušala. Prelepo. Pre-le-po. ❤

Ova jesen, koja nam te dovodi, zaista je posebna. Boje su neverovatne! Mirno je. Vetar samo poneki dan pusti svoje nemirne kose da njišu grane. Inspirativna je ova jesen! Ti si inspiracija! Još jednom bih da te podsetim da me učiš disciplini od samog početka, kao i umerenosti, i na tome sam ti neizmerno, bezgranično ZAHVALNA. Hvala ti.

Nadam se da, uprkos smanjenom prostoru, imaš mesta. Osećam tvoje nežne pokrete, hvala ti što me udostojavaš toga i što si zaista NEŽNA prema meni. Ja se trudim da zauzimam one položaje za koje nekako osećam da ti odgovaraju.

Puno te volimo i jedva čekamo naš susret. Hvala ti što si nas odabrala. Uživaćemo zajedno.

Puno te vole mama i tata. 😀

❤ ❤ ❤

Leave a Reply

