Vidimo se u utorak

Petak, 4. novembar 2016. 15:50h

05cfc3a221c9560c02fe8256d9b8582c

Draga moja Indija,

Jutros sam ti pričala koliko je jutro prelepo. Slana se caklila na travi, u opalom lišću. Dok sam izlazila iz kuće, Maša je radosno skakala pored mene, mahala onim njenim malim zvonce-repom i zadovoljno me otpratila gotovo do kapije, zastanuvši kod Astora. Astor je, kao i uvek, uzbuđeno gledao kao da odlazim i da se neću dugo vratiti. Smešni su kao cirkus. 🙂

Slana me je tako podsetila na sneg. JEDVA ČEKAM prvi sneg! Tome se uvek jako radujem; nekako mi je dan prvog snega u godini, u novoj zimi, uvek srećan, poseban.

A lišće i dalje pada sa grana! Pod pritiskom te iste slane, pada TAKO LAKO i ukrašava naš krajolik i ulicu. Toliko je čarobno sve, Indija! To šareno lišće, uokvireno belinom slane, pričalo je neku odličnu priču, sa sjajnim krajem. Utonula bih u to zaleđeno šarenilo žute, crvene, zelene i narandžaste i ležala bih satima, sve dok me Sunce ne bi obavestilo o vremenu i da je vreme za ulazak u TOPLU KUĆU i neki topli, jesenji napitak.

Nebo se plavilo u svojoj svežini, novini i okupanošću Suncem. Dva aviona su se kretala u suprotim smerovima i njihovi beli tragovi ukrstili su se na nebu iznad našeg šora. Ko zna na koje krajeve sveta odlaze… Tako su ova dva aviona ostavila još jedan sanjiv trag.

UŠUŠKANA u sve ove opise, koji su mi probudili kompletan nervni sistem i dali mi neku posebnu fizičku snagu, udahnula sam svež vazduh našeg kraja, Indija, i bujica pozitivnih misli preplavila me je u trenutku. ZNALA SAM da će sve biti dobro. A ovo “sve” se odnosilo na bilo šta.

JEDVA ČEKAM utorak da nam dođeš. I JEDVA ČEKAM i da malo porasteš, da možeš da uživaš u svim ovim lepotama prirode, da ih upijaš, spoznaješ i usvajaš kao deo sebe. A možda ćeš, poput tata Janeta, uživati da u toj istoj prirodi stvaraš postojanost, ostaviš nežni trag, ne narušavajući je, već praveći mesto za neki novi život.

VOLIM TE kao ovu jesen, znaj to. Volim te kao tata Janeta u ovoj jeseni. A to je MNOGO, da znaš. Vidimo se u utorak.

 

Leave a Reply

