Puno toga lepog

Ponedeljak, 11. jul 2016. 9:10h

15204013_1799084493642242_1348123115_o

Sedim u dvorištu ispred kuće na našoj klupi za stolom, napravljenog od starih vrata. Maša mi, neumorna, pravi društvo.

Htedoh ti pisati još prošlog vikenda, početkom meseca jer smo baš tada išli na Katai salaš, na kojem smo se zaista PRELEPO proveli i odmorili. Družili smo se sa raznim životinjama domaćim na salašu. Na nas su najveći utisak ostavili mali, veseli magarići, koji su trčali oko nas i mazili se kao da su kuce i mace. Devojčica magarence se zove Đurđinka (na slici pored Janeta) i ime joj baš priliči. Nismo saznali kako se zove pomalo nestašan dečak magarence. Verujem da si ih oboje i tek kako osetila jer su se stalno gurkali oko mog stomaka sa njuškicama i glavom i tražili pažnju.

Ono što je novost, novina jeste da smo kupili kolica za tebe, kao i dva dodatna dela – korpu za auto i korpu za ležanje. Takođe, kupili smo i kadicu sa konstrukcijom, gde ćemo te kupati. VERUJEM da će ti se sve jako dopasti. Pored svega, stigao nam je i dušek za spavaću sobu, koju ćemo, sigurna sam, i sa tobom jednom deliti. 🙂

Maši smo konačno zakazali termin za šišanje i kupanje, kompletan jedan frizerski tretman u četvrtak. Jedva čekam da je vodimo, pa da nam bude pravi MIRIŠLJAVKO. A u petak imamo zakazan jedan drugačiji sastanak sa tobom – ekspertni ultrazvuk, na kojem ćemo te LEPO videti, onako dosta realnije nego do sad. JEDVA ČEKAM petak! 🙂 Putovaćemo do Novog Sada vozom, uživaćemo; nakon ultrazvuka ćemo se videti sa Snežom, možda nam se i Lana priključi. To su sve divne naše prijateljice, koje te već obožavaju.

Iako znam da osećaš sve ovo što pišem jer si već toliko MOĆNA da možeš da osetiš i moje misli, želim da ti kažem da si zaista jedno neverovatno biće, kojem se i Jane i ja radujemo. Dajemo sve od sebe da što pre sve po kući pospremimo i da tvoj doček zaista bude veličanstven jer je veličanstvena sama činjenica da si odabrala baš nas DVOJE za roditelje i da smo blagosloveni što ćeš nam doći. Toliko naših prijatelja, pa i poznanika ti se već raduje jer znaju da će ti, pored nas, samo sijati svi tvoji talenti i umeće komunikacije i kreacije. Znaju ljudi da ćeš rasti U POZITIVNOM okruženju i da ćeš svakodnevno biti obasipana ljubavlju i pričama o slobodi – o slobodi kreiranja sopstvenog života, O SLOBODI verovanja u prave vrednosti i negovanju istih, o slobodi mišljenja i delovanja bez ugrožavanja drugih na bilo koji način.

Želim da ti se zahvalim što se već nedelju dana nežno pomeraš i krećeš i što te osećam. Toliko si SLATKO NEŽNA i umiljata da je zaista uživanje osećati te.

Želim da znaš i da je tvoj tata Jane jedan izuzetno pažljiv čovek i da će nas čuvati i paziti baš PUNO. Evo baš pre par minuta došao je do kuće i doneo mi slatkiš, o kojem sam mu jutros pričala da sam sanjala da kupujem. Jane je SJAJAN partner, čovek koji oseća puno toga oko sebe, koji fantastično prosuđuje i koji nesebično deli gotovo sve što ima. Tako da budi sigurna da ćeš uživati pored njega, baš kao što ja uživam. 🙂

Dan je PRELEP danas. Toplo je, ali mi smo u hladu. Vetrić pirka svoju pesmu, životinje odmaraju sa nama, a NAS DVE imamo SVE VREME OVOG SVETA za uživanje i kreiranje najboljeg mogućeg dana. Puno te volimo i tata Jane i ja.

Ljubim te.
Tixie 🙂

 

Leave a comment